Úklidové služby

PRAVIDELNÝ ÚKLID

Víme, jak je práce v bezpečném a čistém prostředí důležitá, a proto poskytujeme v rámci našich služeb i úklidové a údržbářské činnosti, které vám zajistí čistotu a plnou funkčnost vašich prostor.

Naší prioritou je důslednost, osobní přístup k plnění požadavků klienta a ochrana jeho soukromí. Naše služby jsou postavené na vytváření důvěryhodných vztahů vedoucích ke spokojenosti jak našeho klienta, tak našich zaměstnanců.

S našimi zákazníky jsme v neustálém kontaktu, dokážeme zajistit různé operativní služby, přizpůsobit se klientovým časovým možnostem i chodu administrativní budovy.

JAK SPOLUPRÁCE S NÁMI FUNGUJE?

V případě zájmu se s Vámi rádi nejprve setkáme abychom prodiskutovali všechny vaše specifické požadavky na úklid, preferovanou četnost úklidu, preferovaný počet pracovnic úklidu, rozsah úklidových prací a další.

Jsme si vědomi toho jak moc je důležité aby se klient cítil s objednanými službami a pracovníky komfortně, proto si rádi vyslechneme všechny vaše připomínky i požadavky, negativní, ale i pozitivní zkušenosti z Vašich předešlých úklidů a pokusíme se Vám sestavit služby tak, abyste byli maximálně spokojeni.

Na základě vašich konkrétních požadavků Vám doporučíme vhodné pracovníky spolu se supervizorem úklidu, který bude nejen odpovědný za špičkový úklid vašich prostor, ale také vám bude k dispozici pro jakékoliv další operativní požadavky.

Se supervizory úklidu můžete online komunikovat pomocí naší unikátní aplikace isIRIS.app, kam můžete v jakýkoliv den a dobu vkládat textové, ale i obrázkové instrukce (fotografie) na jakýkoliv zvláštní požadavek úklidu, který má být zajištěn při další nejbližší návštěvě.

V ČEM SE ODLIŠUJEME OD BĚŽNÉ ÚKLIDOVÉ AGENTURY A CO NAŠIM KLIENTŮM NABÍZÍME?

  • monitorování příchodu a odchodu pracovníků úklidu
  • monitorování průběhu úklidu v reálném čase
  • dokumentace každého úklidu (fotografie před a po)
  • supervizor úklidu odpovědný za bezpečný a špičkový úklid Vašich prostor (Vám k dispozici pro jakékoliv požadavky)
  • dodání čistících prostředků dle Vašich preferencí
  • úklid dle Vašich pravidel!
  • a hlavně důslední a prověření pracovníci, které práce u nás pro vás skutečně baví

PROVĚŘENÍ ZAMĚSTNANCI

U všech našich zaměstnanců prověřujeme jak čistý trestní rejstřík, tak i osobní kvality jako je důslednost, organizovanost a hlavně naprostá spolehlivost. Naši zaměstnanci jsou reprezentativní, diskrétní a ochotní vyjít Vám vstříc s jakýmkoliv více či méně náročným požadavkem. Poskytování nadstandartních a také bezpečných úklidových služeb nás i naše pracovníky baví!

V rámci každého úklidu provádíme i tzv. „trash security“, tedy kontrolu odpadků, které vyhazujete a případnou likvidaci a pečlivé znehodnocení špatně vyhozených osobních nebo firemních dat (papíry s informacemi, dopisy, složenky, datová média).

KONTROLA KVALITY

Abychom si mohli být jistí kvalitně odvedenou prací našich zaměstnanců, zavedli jsme i u úklidových činností systém kontroly výkonu našich pracovníků, který jsme dříve používali u strážných při ostraze objektů. U každého zaměstnance evidujeme jeho docházku pomocí GPS ve služebním telefonu a všechna odvedená práce je pečlivě popsána a vyfocena pomocí našeho zákaznického intranetu.

V tomto systému jsou všechna data šifrována a v reálném čase zpřístupněna zákazníkům. Kdykoliv a odkudkoliv se tedy můžete podívat jak probíhá úklid Vašich prostor a případně upozornit úklidového pracovníka, že máte nějaké speciální přání.

VÝBĚR A DODÁVKY ČISTÍCÍCH PROSTŘEDKŮ

Pro splnění přání našich zákazníků uděláme cokoliv. Proto máme mnoho dodavatelů čistících prostředků, které si naši úklidový pracovníci vždy vozí k vám sebou. Naši zákazníci tak nemusí řešit nákupy čistících prostředků.

Na začátku si s naším manažerem určíte jaký typ nebo konkrétní značky máme ve vaší nemovitosti používat a pak už si naše plnění vašich požadavků můžete pouze kontrolovat přes náš zákaznicky intranet, kde vždy po skončení úklidu uvidíte, jaké množství (kolik kusů) zbývá z každého dodaného prostředku.